HTML

Szcientológia hírek

A szcientológia időnként igen heves reakciókat ébreszt emberekben. Blogomat azért csinálom, hogy bemutassam az internetezőknek a szcientológiáról szóló hírek érdekességeit. A bejegyzéseim NEM a Szcientológia egyház véleményei, vagy hivatalos álláspontjai. Az itt szereplő bejegyzések a SAJÁT véleményemet tükrözik.

Moderálási szabályok

Rovatok

Szupervideó a szcientológus veszélyekről

2008.05.26. 22:11 gtoma

Az elöző bejegyzés egyik kommentjében kaptunk egy remek kis videót. Felháborodott megjegyzéssel, hogy valyon abban a videóban is minden hazugság?

Hát kivételesen akkor beteszem a videót, mert jó tananyag propaganda tervezőknek, pr szakembereknek.

Video

Nézem a videót, és közben irogatok Nektek.

Iszonyú befolyásos szervezet. Ez többször elhangzik. Befolyás bizonyítása: Egy polgármester felesége szcientológus :)

Számoljuk meg a keresztényeket is.

Az orosz közli, hogy erős kapcsolatot ápol a kormánnyal és próbálják befolyásolni az ország HELYZETÉT! Igazábol az áremelésről is ők tehetnek. A forintot direkt erősen tartják, hogy több dollárjuk legyen. Dehát van is mire, hisz egy polgármester felesége szcientológus.

Komolyan valaki elhiszi ezt? És Az aki elhiszi mit gondol? hogy a kormány fele titkos szcientológus, és mégis visszaveszik az alkalmazott oktatástantól a jogot, hogy tanár továbbképzéseket tartsanak?

Lehet, hogy a befolyásos szó nem ismert az orosz elött.

Gyerekek elárulom nektek, hogy az egyház egészen nagy ívben szarik az államra.
Önkormányzatokba és a minisztériumokba "beépültek"? :))))))))))))))))))))

Megtisztelő feltételezés.
Oroszországból kiszorították Őket, most itt szervezkednek? :)))))))))))))

1. idézet: "A mai napon az Európai Emberi Jogi Bíróság történelmi jelentőségű, egyhangú döntést hozott, mellyel az Európa Tanács mind a negyvenhat országában megerősítette a Szcientológia Egyház és a szcientológusok vallásszabadsághoz fűződő jogát. Ez egy olyan precedensértékű határozat, amely a vallásszabadsághoz fűződő jogokat minden más vallás követője számára is garantálja.

A bíróság felülbírálta a moszkvai városvezetés határozatát, amely visszautasította a moszkvai Szcientológia Egyház mint vallásos szervezet újrabejegyzését."

Nem tudom hogy áll most a helyzet, de mindössze ennyi történt. Az meg nem változtat a szcientológia egyház helyztén, hogy egyházként, vagy "klubként" van bejegyezve.

2. Emlékeim szerint Magyarországon korábban volt szcientológia. De alapjában mindegy is. Elárulom nektek, hogy Magyarországra semmilyen orosz szcientológus nem költözött. Pedig a fenti szöveg ezt mondja. Nem. Inkább csak sejteti. Mint ahogy végig semmi fontosat nem hallani.

Másik téma:
Visszavonták az alkalmazott oktatástan pedagogus továbképző engedélyét. Ebben kiderült nagy sunyiság van. Megadták nekik az engedélyt majd ujra megvizsgálták és találtak "hibát" a programban. De az a szöveg amit a riporter benyom: HALJÁK, JELZÉSEK ÉRKEZTEK! :))))))))))))))

Nézzük kik voltak a kérdezők:
a SAJTÓ (nyilván izgis sztorit szagoltak)
képviselők
parlament.

Akkor most kinek is van hatalma? (Emlékezz: kis egyház nagy hatalom!)

És még mindig nem mondtak SEMMIT, de már nagyon veszélyesnek tűnik az egyház. Jelzések, beszivárgások, parlamenti képviselők agymosása....

És az Alkalmazott oktatástannak van pofáján bőr azt mondani, hogy hadjárat indult ellenük! (Ja bár ezt mondták a minisztériumban is. Na mindegy.)

De nem csak gálék hisznek a Xenu a galaktikus gonoszban :)))))))))))))))))))))))))))

Ismerem Gálékat. Leszarják Xenu történetét. De ez mellékes. Mert sikerült becsempészni a kisfilmbe egy nevetséges elemet is. Egy ufóképpel :)

Parlagi Endre mindent tagad :)))))))))))))))
(Szcientológus nem tagadja le, hogy szcientológus)

Nem baj, mert  legalább meg lehet hurcolni a felesége vallása miatt. A vallásszabadság a feleségekre nem vonatkozik!

Hops! közben kiderült, hogy egy nyelviskolának és Endrének VALAMI köze van a szcientológiához. Ezt kedves képviselőtárs mondta. (Vajon jóban vannak?)

És még 1 tanu is van rá. aki hablatyol valami tesztlapról a blahán. Ez tuti a szcientológia. (Egyébként amit a srác mond az csúnyán sántit. Ilyen nincs - és ezt túlzás nélkül mondom - hogy a NYELVISKOLÁBAN MINDENKINEK EZT KELLENE CSINÁLNIA. Avagy: a szcientológiában az emberek NEM adják át egymásnak a tudást. KIZÁRÓLAG a könyvekből szedik. Alapelv, hogy ne te mond el a tudást, mert akkor azt mondod el amit te megértettél, és ha Te rosszúl értetted meg, akkor a másik is rosszul fogja.)

Hm.. aztán megint ez a Parlagi. Azt mondja: Mi közöm ehhez? verjem meg a feleségem? mi folyik itt? kérdezi a riportertől. (Én sem érteném mi a faszt akar a riporter...) A riporter válasza (persze nem a polgármesternek, hanem a nézőknek):

Mi már sejtjük!!! :)))))))))

Hát igen. És ráadásul még oktattak is. (Bár azt mondják a tanár jó volt...:))


Na jól van. Asszony lefeküdt, megyek én is tévézni. Talán holnap folytatom este...


No másnap van, és mivel már az előző sor ellenére megkaptam, hogy mélyen hallgatok bizonyos témákról, hát nekiugrok gyorsan most a folytatásnak.

Tehát oroszországnál vagyok. Amiről mélyen hallgattam, és ami az első komment szerint könnyen leellenőrizhető:
Az OSA papíron mással foglalkozik, mint amit csinál. Legalábbis a RIPORTER szerint.
Sőt. A RIPORTER szerint titkosszolgálati módszerekkel dolgoznak.

Aztán az OROSZ RIPORTER jelenti ki, hogy Fritzlauf kint dolgozott, és ott volt vezető.
Persze egy könnyen leellenőrizhető telefonbeszélgetést is lefordítanak nekünk.

A riporter kérdez a szcientológiáról, majd az ürgétől megkérdezi volt-e náluk házkutatás. Persze mindezt nem tudjuk ki mondja, és (legalábbis én) azt se tudom mit mondanak.
Az illető azt mondja Ő nem tud házkutatásról.

Azonban kiderül hogy volt valamilyen vámkommandó kint (persze a riportertől tudjuk meg.).

Legyen.

Aztán a riporterünk visszatér a Magyarokhoz.

Elmondja előzetesen a nézőknek, hogy a Magyarok nem tudnak arról hogy Fritzlauf kint dolgozott volna, sőt azt mondják hogy akkor nem vezethetné a magyarországi egyházat (egyébként nem Ő vezeti, de ez most mellékes, hiszen veszélyesebben hangzik, ha egy kém egy egész szervezetet vezet.).

Zsír. Csak azt nem értem miért ezt kérdezte a Magyarországi szóvivőtől:
Akkor nem tud róla, hogy kémtevékenységet folytatott az OSA színeiben? (megjegyzés: nem lehet kémtevékenységet folytatni az egyház berkein belül bármit is mond a sajtó...)
És erre mondta a nő, hogy nem is lehetne akkor a Magyar szervezetben.

Aztán látunk egy felvételt (én nem ismertem fel fritzlaufot) ahol állítólag Ő van, és állítólag oroszországban készült. - ráadásul épp láthatóan kémkedett:) )

Tehát: a RIPORTEL elmondja, hogy szörnyen beépülnek a szcientológusok, komoly kapcsolati tőkét építenek ki (magyarország jó példa. Egy nyelvisola, Egy polgármester felesége...) és titkos adatokat gyüjtenek, melyeket külföldre juttatnak ki. Minderre rengeteg lenyomozható bizonyíték.

Kérem nyomozzátok le. Csak hogy biztossak legyünk.

Jaaaaa. És nincs jelentési kötelezettség. Ez is hazugság.

Aztán a RIPORTER beszél a zombi szcientológusokról...

Najó. Ennyi szerintem elég volt.

Egyébként is már nem a spájzban vagyunk. Kár a gőzért gyerekek. Minisztériumokban, és mindenhol ott vagyunk. Én magam is onnan írok most. Átvettük az uralmat.

Félretéve a tréfát.
Ez egy tényleg remek propaganda film. Érdemes tanulni róla. Érdemes kielemezni.
Remek összevágásokkal papírokat (titkos dossziékat) pakolgató emberek, riporter aki elmondja mit kell gondolnunk. Egy-két riporter alany aki nagyrész alátámaszt. Veszélyes zene. Izgalmas, és veszélyes téma.

Mindene megvan, ami ahhoz kell, hogy egyék az emberek.

46 komment

Címkék: videó szcientológia

A bejegyzés trackback címe:

http://szcientologia-hirek.blog.hu/api/trackback/id/tr97489351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Kanda 2008.05.26. 22:53:32

Pont most néztem meg én is ezt a videót. Hát a Parlagi-val kapcsolatos részek tényleg nagyon csúsztatás szagú dolgok voltak. Látványosan rá akartak minket vezetni az ő álláspontjukra.
DE volt a műsornak egy olyan része, amit a mostani posztból kifelejtettél, mégpedig az egyház oroszországi ténykedése, adatgyűjtése, hatóságokkal való szembekerülése. Ez a rész már jóval hihetőbb volt, hiszen hivatalos szervek munkájához kapcsolódott, amit azért könnyű ellenőrizni.
Tehát lehet, hogy ez a Budakalászi téma teljesen hiteltelen volt, de az információ gyűjtésről te is mélyen hallgatsz...

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.05.27. 09:19:25

Hát ja... Nem túl hiteles legalább az egyik fele.

Ha a másik felét te jól le tudod ellenőrizni, hát rajta. Nekem a befolyásos szcientológusnak nem menne :)

Egyébként pedig alvás közben tényleg mélyen szoktam hallgatni. :)

b74 2008.05.27. 17:38:59

Kicsit fura, hogy az egyházi iskolákról, és az egyházi politikáról kevesebb szó esik. Pedig ezekkel való összehasonlítása megmutatná, mekkorára is fújták a lufit. A Keresztény Demokrata Párt nyíltan a keresztény erkölcsi alapjait tartja szem elött. Ez igazi összefonódása a politikának és a vallásnak. Pedig a kettő nem ugyanaz. Bármely egyház, amely "valódi egyház" felelősséggel tartozik azért a hitért, és tanításért, amelyet a híveinek az életét befolyásolja.

Ha nyíltan felválalja, akkor elismeréssel kellene fogadni. De, ha ez az egyház a szcientológia, akkor azonnali felhördülés van, És ezt a Médis generálja, azzal, hogy a forrásait nem vizsgálja meg.

A videóban jól látszik, hogy tényként, és igazságként van bemutatva a téma. De nélkülözi azokat a tényeket, amelyek a teljes megértéshez kellenének, igaz akkor már nem biztos, hogy olyan drámaian lehetne bemutatni...

b74 2008.05.27. 18:17:35

Ja, kifelejtettem a következőt:
Egyetlen konkrét dokumentumot sem mutattak be! Ennyi erővel lehetne egy Papír boltban is megdöbbentő, leleplező dokumentum filmet forgatni, mert ott is vannak dossziék...

Vagy a katonaságnál, ahol aztán mindenféle jelentést őrizgetnek..

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.05.28. 18:37:07

b74:

:) ja. de könnyen ellenőrizhető :)

b74 2008.05.28. 18:40:41

Kár, hogy az emberek jobban hisznek a médiának, mint a saját szemüknek...

wynarsky1 2008.05.30. 08:36:15

szia Toma, átjöhetünk ide is nekem teljesen mindegy:)
én az alapfelállás helyességéről nem vagyok meggyőződve:) amit a Hirt Tv csinál, szerintem eleve blődi...jogos az a kritika, hogy a keresztények sokkal inkább szerepelnek a politikai életben, mint a scik. vagy fene tudja.
engem ezek a vallási hovatartozások nem hatnak meg.
ha könyelőt választok a cégemnél, azt nézem meg érti e a szakmáját, és jól végzi e a dolgát.mit érdekel engem, ha közebn sátánista szeánszokra jár, vagy templomba, vagy éppen a sci egyházba.nothing to lose:)
ha azonban keveri személyes meggyőződését a munkájával, az probléma.
a scientológia egyházba önként jelentkeznek az emberek.lehet, hogy vannak lelkileg megroppantak, akikre nagyobb hatással lesz a történet, mint ahogyan kellene, és ezért tönkremegy az életük, ezt valóban kár megengedni, de azt el kell ismerni, hogy objektív alapja a scientológiának sem kisebb, mint bármely más vallásnak...
én pl. nem leszek scientológia hívő, szemlélek néhány eseményt, hallok ezt is meg azt is, próbálok objektív maradni.
az eddig kialakított véleményem a következő: a sci egyház valós méreteihez képest jóval nagyobb publicitást kap, mint amit érdemel. az egyház mindeáron védi a szerintem egyébként nem létező jó hírét(ne érts félre, de az egyháznak tényleg nincs jó híre, abba már ne menjünk bele, hogy ez kinek a hibája...)
mivel egy nemlézető jó hírt sokszor szolgalelkű betanított emberek védenek, így aztán még inkább azt a látszatot keltik, hogy igen ez egy agymosott szekta, vigyázni kell velük..(és itt nem Rád gondolok, de b74 pl. elég buta érveket hozott fel, őt ne nagyon engedjétek kommunikálni:) bocs b74, de így van:( )
Te viszonylag jól csinálod, ezért kérdezgetlek Téged, aztán majd meglátjuk..amit megtapasztaltam:
a scientológia lehet éppenséggel jó vagy rossz hatással az emberre, mint nagyon sokminden más..
aki fél tőle nem keveredik bele, oszt jónapot..a hatalmat meg nem fogja átvenni, mert ahhoz gyenge lábakon áll még ez a dolog.
rémálmos csaj: még egyszer mondom, ez már olyan ügy, amikor nincs mese, ha a lány tényleg ép és egészséges, akkor álljon ki(mert a blognak rengeteg a látogatója, és őnekik az kevés, hogy a lány szólt...haj, ilyen a média, meg a nyilvánosság)és mondja azt mindenkinek, itt vagyok, élek egészséges vagyok, csak már nem szeretem a fiatalembert, és én más utat választottam, ami itt le vagyon írva az meg kamu, csak hisztizik...kész, ennyi, nem több, akkor elhiszi mindenki....
hali:)

b74 2008.05.30. 10:06:08

wynarsky1
Lehet, hogy a te nézőpontodból buta példákat hoztam fel. Szerintem a párhuzamok miatt jól szemlélteti a nézőpontomat.

Az a véleményem, hogy, aki nem járatos a szcientológiában, az példákon keresztül jobban megértheti. Még ha az is a cél, hogy a vélt, vagy valós "szcientológia hibáit" megpróbáljuk kibogogzni.

wynarsky1 2008.05.30. 11:30:13

b74, nem az én nézőpontomból buta a példa, hanem általában, nézd a mohamedán hasonlatot, leírom újra:
"ha valaki belehajt egy repülőgéppel egy felhőkarcolóba vallási felindultságból, és megöl párezer embert, akkor lehet arról beszélni, hogy ez az ember mohamedán volt, azért csinálta, TEHÁT a muzulmánok egy része hajlamos terrorkodni, és ez veszélyessé teszi a vallást, és annak FANATIKUS követőit.
ha egy muzulmán ember véletlen autóbalesetet okoz, mondjuk a csúszós út miatt, és a másik autó utasa sajnálatos módon életét veszíti, akkor is muzulmán az illető, de semmi köze az adott tetthez, és butaság lenne arról beszélni.
ez remélem világos."
látod, ez a nem mindegy. ha valaki pszichiátriai kezelés alatt áll, és a sci lebeszéli róla, és ebbe közvetve, vagy közvetlenül belehal, akkor az a sci hibája.
ha ez nem így van, és nem is lehet sci, aki ilyenben részesül, nos, akkor ezt világosan le kell kommunikálni, mert a média már csak olyan...
tehát, ha valaki rossz ember ÉS sci, az nem a sci hibája. de ha pl. a sci rosszul értelmezése miatt csinálhülyeségeket,és EZÁLTAL lesz rossz, akkor a scinek vállalni kell a felelősséget, elzavarni pl. és azt mondani: mi nem ezt nem akartuk, búcsút vettünk tőle.
nem tudom érted e?
a párhuzamok miatt nem jó a példát, mert durván összemos dolgokat, és nem írja le a valós helyzetet...

b74 2008.05.30. 12:39:29

Megértettem a nézőpontod!
Bocs, ha félreértésekre adott okot.

wynarsky1 2008.05.30. 12:47:52

ááá, nincs itt semmi gond, velem lehet beszélni:)úgy tűnik veletek is..a véleménykülönbség alapja, hogy én pl. még a "saját"egyházamat is igyekszem kívülről szemlélni...objaktívan.sajnos ez van, én azt hiszem, hogy egyrészről "egy szem rühes birka is képes megrontani az egész nyájat"(R.M.)másrészről az EMBER eddig a legtökéletesebb eszmét is el tudta b**ni...ez van, nincs mese.a hívőket ez persze nagyon helyesen nem zavarja...
nem gondoltam konkrétan senkire...

b74 2008.05.30. 13:20:30

Értem!
Egyébként az általad említett példa, jó alapja lehetne egy külön posztnak. A 9/11
Én szerintem az Amcsiknak jó ürügy lehet a háborúhoz az olaj miatt, így az is elgondolkodtató, hogy az arab "vallások" valóban közre játszottak-e benne...

Én egyébkénr elég szkeptikus vagyok, sok témában csak a tényeket fogadom el, így a feltételezések alapvetően zavarnak. (Van egy blogom, ahol írok a tudományokról: www.tudomany.blogspot.com) Pont emiatt a nézőpont miatt.
A szcientológia pedig nekem bejött, mivel nem tudtam megcáfolni eddig semmit, amit tanultam, és úgy müködött ahogy az le van írva.

A példákhoz meg annyi megjegyzés, hogy ha egy-egy történet szárnyra kap,már ott is előveszik a szcientológiát, ha százával fordulna elő, akkor sokkal jogosabb lenne. (mint ahogy írtad) Visszatérve azokhoz, akik pszichiátriai esetek voltak, felmerült bennem, hogy épp a kezelés őlte meg őket. Az, hogy valamelyik szcientológus segíteni akrt neki, azt mondanám belefutott a csapdába. Az egyház leírta, hogy nem kezelünk "ilyen eseteket", igy aki ezzel próbálkozik az a saját ügye.

Igaz kiállhatna az egyház, és elmondhatná, hogy ezek a szabályai, és xy megsértette. De ezzel pont azt ismerné el szerintem, hogy a szcientológia miatt volt a kudarc, pedig a kudarc már akkor elkezdődőtt, amikor a személy kezelésre járt. (Ez az én véleményem)
Az, hogy az egyház mikor, milyen nyilatkozatokba megy bele, ezt nem tudom. Csak találgatni tudok, illetve a saját elképzeléseimet tudom leírni, úgy ahogy az én gondolom, illetve ami logikus lehet az ismereteim alapján.

tothagi 2008.05.30. 15:47:50

Lenne egy kérdésem. Még nem láttam olyan videót, ahol egy szcientológus legalább ne fotózta/videózta volna a tüntetéseket. Ahogy láttam a tüntetők kezében is van fényképező és videokamera is. Miért fotózzátok egymást? Más tüntetéseken nincs ennyi fényképező meg videokamera, max. a TV meg a sajtó vonul ki és filmez. De itt mindég szinte mindenki folyamatosan fotóz meg videóz. Miért?

tothagi 2008.05.30. 15:54:15

A másik kérdésem pedig (megnéztem most youtubeon egy pár tüntetést): miért van az, hogy a szcientológusok mindég olyan NAGYON közel hajolnak annak az arcához, akivel éppen beszélnek? Nem hiszem, hogy kellemes érzés, ha egy idegen ember leheletét érzed az arcodon. Milyen lenne, ha valaki odamenne hozzád a villamoson és elkezdene 5-10cmre az arcodtól beszélni neked? Ráadásul elég nagy hévvel. Szerintem úgy éreznéd, hogy sérti a "privát tered" és idegesítene. Köszönöm a válaszokat!

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.05.30. 20:54:08

Látom összemelegedtetek. Ma sok dolgom volt (mint egy ideje.) El kellett mennem, meg ügyfél is jött...

wyn: b74 példáját én értem. Nem rosz az, csak talán szélsőségesebb.

Egyébként teljesen egyetértek azzal, hogy a munkát nem szabad keverni a vallással.

Van néhány "viszhang" hogy x vagy y fönök nyomta, hogy milyen jó, és rá akarta beszélni valamelyik beosztottját. Na pl ez olyan "hiba" amit el tudok képzelni, hogy létezik. Nagy hibának tartom. Én dolgoztam személyzeti osztály vezetőként. Mindig nagy hangsúlyt fektettem a két dolog különválasztására. Olyannyira, hogy ha valaki kérdezett sokszor azt mondtam, hogy na azt munkaidőn kívül.

tothagi:
Üdvözöllek!
1-es kérdés: Nincs semmi szcientológus szabály, hogy fényképezni kell ilyenkor. Egyszer voltam németországban egy vallási szabadság tüntetésen. elképesztően sokan voltunk. És fotoztam én is :) De nem sokan fotoztunk. De egyébként én pont igen.

Pl.: lefotoztam ahogy interjúvol valakit egy német tv.

A másik kérdésedet nem értem. Én rákerestem yutubon, de nem találtam rá példát. Az így biztos nem igaz, hogy a SZCIENTOLÓGUSOK közel hajolnak. Talán láttál valakit aki közel hajolt. Az is lehet, hogy épp egy szcientológus volt.

Teljesen igazad van, hogy az sérti az ember saját terét. Ilyet nem szabad csinálni. A szcientológia pedig SEMMI ILYET nem tanít.

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.05.31. 07:33:42

Ej. Kaptam Anonimus -tól egy figyelmeztető levelet.

Vajon, ha egy ilyen hős lovag csapatról van szó, miért akarnak ismeretlenek maradni? vajon, miért hordanak álarcot?

Ha olyan etikusak, akkor miért szeretnék magukat egy felfedhetetlen tömegnek álcázni?

Amikor tüntetnek semmi büncelekményt nem csinálnak. miért kell eltakarni az arcukat?

Mikor ezeket a dolgokat felismertem, akkor jöttem rá, hogy ennek egy oka lehet. Ez egy szervezett propaganda akció. Azaz, nem a csoport aki csinálni akar valamit, hanem egy-két személy indította el, hogy megzavarjon, rossz hírt keltsen, és hangos legyen a média.

Ugyanis az ember olyan, főleg a fiatalok, akik "anonimusnak mennek", hogy nem félnek semmitől. Csak akkor ha személyesen volt problémájuk.

Ezek a fiatalok mégis 99%-ban eltakarták az arcukat. Pedig NEM FÉLNEK. akkor csak utasításra tehették. Akkor mi a cél? a cél az, hogy legyen ott egy tömeg, és leplezzen pár embert.

Lehet, hogy erről írok valamit majd.

wynarsky1 2008.05.31. 10:59:00

hali, bocsi, de péntek délután mindig meghülyülnek az ügyfelek:)
szóval b74, 9/11. igen, lehetne egy remek posztot írni róla, hogy kinek és miért állt érdekéban ez.DE:)
az teljesen biztos, ahogy akik vezették a repülőgépet, azok vallási felindultságból mentek oda, ahova, hogy mögöttük ki állt, és hogyan, az lehetne egy másik poszt témája...
Toma, nem melegedtünk össze, az már durva lenne:)
hangsúlyoznám, egyes emberekkel nem azért lesz bajom, mert sci, mohamedán vagy éppen buzi...attól, ha ETTŐL lesz hülye.és anonymus is jó hogy előkerült.5-en voltak a tüntetésen?vagy hányan.olyanok, akik 10 évi, vagy akámeddig tagok voltak...gyerekek, előbb kell gondolkodni, utána lépni.én pl. nem mennék el egy ilyen tüntetésre.mert nekem aztán mindegy, ha valaki füvezik, vagy éppen sci.tökmindegy.ha csalódnék akármelyik egyházban...barátaim az Úrban, kényszerít oda bárki bárkit?szabad akarat, tudod, ha eléd tesznek egy egymilliárd éves szerződést, ott még nem lóg ki a lóláb?attól függetlenül, hogy Toma jó arcnak tűnik, nem akarok kapcsolatba kerülni magával a vallással. mert számtalan kommentben leírtam a kérdéseimet, fenntartásaimat.
utánaolvastam, ez alapján úgy döntöttem, hogy én másban akarok hinni.kész ilyen egyszerű.
a scik befolyása pedig szerintem ma még elhanyagolható, legalábbis az én életemre egyelőre nincsenek befolyással.
ha baj van akkor majd szólok.
másrészt amit eddig is leírtam és rossznak tartok, ahhoz továbbra is ragaszkodom.de hát ezek bonyolult dolgok.
végül egy kis hétvégi néznivaló:
youtube.com/watch?v=b2l4IKz3m7c&feature=related
megyek autót mosni:)

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.06.03. 18:19:55

Andrei: Töröltem a kommentedet. Információt nem tartalmazott, csak hülye megjegyzést. Gondolom ezt csak azért csináltad, hogy a hazugsággyüjtemény oldaladat reklámozd. Itt ne tedd.

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.06.03. 18:22:50

wyn:

Azt lehet mondani, nincs baj a hozzáállásoddal. Nem a vallás a lényeg. És nyilván minden vallásban van kívülállónak nevetséges dolog.

csuz 2008.06.04. 21:45:31

Tisztelt gtoma! Mindket oldal ugyanugy csusztat... www.youtube.com/watch?v=_QTbcUdf1qs "Megfogtak valakit az óvoda kerítésénél - ahova a kislánya jár - aki LSD-s bélyegeket adogatott be a kerítésen a gyerekeknek. Nagyban megy a játszma, nagyon kemény." Ez egy ugyanannyira ellenorizhetetlen es hatasvadasz allitas, mint ami a fenti - altalad elemzett - videoban van. Ovodasoknak LSDt? Mi az ertelme? Nincs ra penzuk es az LSD nem az a tipikus fuggeseget okozo drog.

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.06.06. 07:36:01

csuz! Szia! bocsi, de nem vettem észre a kommentedet.

Bizonyos szempontból igazad lehet. Tényleg sokszor ellenőrizhetetlen mindkét oldal.

Blogom célja az, hogy megmutassam, létezik másik vélemény is. De tisztában vagyok vele, hogy nem mindenki számára leszek hiteles.

Az ovodások lsd-zése nem tudom igaz-e, bár azt el tudom képzelni, hogy egy idióta poénből beadogatja a bélyeget. persze nem nagy mennyiségben...

Én olyat ismerek, aki alkoholt adott a gyereknek, és röhögött közben... Poénosnak találta.

egyébként az LSD nem távozik a szervezetből. Ezt nem az egyházban hallottam, hanem orvosoktól. Az LSD megpihen a zsírszövetben, és marad...

b74 2008.06.06. 21:13:56

Mindkettőtöknek igaza van!

Egyébként - sajnos - a gyerekek jó célpontok. Könnyen lehet lopásra rávenni, hogy így fizessen a drogért. És egy leendő ügyfél lesz. Aki a gyerköcökkel ezt teszi, azt én személyesen, felkötném, és nem nagyon lenne lelkiismeret furdalásom.

Ennél sokkal burkoltabban is drogozzák a gyerekeket, csak azt kell mondani a szüleinek, hogy hiperaktív, és már is tömik a gyógyszert a fejébe.

aarroonn 2008.06.27. 11:34:36

Kedves Mindenki!

Tényleg nagyon sajnálok mindenkit aki beleképzeli magát a Csillagok Háborújába. De vannak ilyenek, na.

Vannak olyanok, akik ehhez hasonlót hisznek.

Imádkozom értetek, hogy felnyíljon a szemetek és megtapasztaljátok az élő Istent!

hjozsef1 · http://www.vitaminbank.hu 2008.08.28. 00:15:44

Ez már vicc, ami a szcientologia körül van. Lenkeiék jól megszedik magukat. Én meg inkább elmegyek vitamincsomagot nyerni ide: www.vitaminbank.hu/sablon/nyeremenyjatek.php

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.08.28. 07:39:00

Drága hjozsef1.

Ajándékként bent hagyom a reklámodat (sejtetted rájöttél, hogy rájövök...).

De 2 dolog:
1) Legközelebb ha reklámozol, közben ne szidj mást.
2) Csak akkor marad bent a linked, ha visszajössz az oldalra, hogy lássam, nem csak spameled a reklámjaidat, hanem legalább "törődsz" is a dologgal. Ha olvasod ezt a hozzászólást, kérlek írd be, hogy itt jártál... Akkor tudni fogom.

jokka 2008.09.02. 21:19:30

Helló!

Egy kérdésem van.

Miért van az, hogy sokkal-sokkal kevesebb bejegyzés van szcientológus pártolóból, mint ellenzőből a neten?

1. Persze, értem én: a média az erőszakra, a vérre, a szexre, tönkretételre...stb. hajaz, így minden ami ezzel hozható összefüggésbe, a

2. Sok sértődött ember van, aki kilépett mondjuk a Sea Orgból, és elkezdi ömleszteni a "dolgait" a neten, ahol meghallgatják, ahol egyetértenek vele.
Elkezdik sajnáltatni magukat, vagy másokat, hogy jaj így tönkretették az életem, vagy íme tönkretették a szomszédom életét. Ha vannak is konkrétumok, akkor is a felelőtlenség jön ki belőle.
Ahelyett, hogy engednék, hogy olyan legyen mindenki amilyen akar, ehelyett megpróbálják a saját szintjükre visszahúzni. (Ne hagyj el! Ott rossz lesz neked... Nem barátkozom veled. stb.)


3. És ehhez (2.pont) gyártanak, összeszednek bizonyítékokat, csak hogy mutassák: nahát ugye, hogy nekem van igazam, és nem a "rondroidoknak"?

4. Nincs igény a jóhírekre, mintahogy a Tv-ben sincs. Max. a celebek pr-ozása megy.

Én nekem ennyi jutott eszembe. De ennyi lenne
csak az ok?
Neked/nektek mi a meglátásotok?

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.09.03. 07:00:41

Szia!

Hát igazából jók amiket írtál. És nyilván összetett a probléma.

1) leginkább ez a pont tehet a média "hangulatáról".
2) ez a pont igaz is lehet, de a "SOK" az nem igaz. csak "néhány" van. a "megelégedett" szcientológus SOKKAL több mint a néhány kivált, aki erősen háborog. Erről a témáról persze nagyon sokat lehetne beszélni.
3) igen. ez a pont is igaz. Nézd meg anafebet. Ő is az internetről markolász össze minden infót annak bizonyítására, hogy milyen igaza van.
4) Sajnos ez is igaz.

Ami mondjuk még e-mellett fontos, az az, hogy az "elégedett" szcientológusok nem mennek fel a netre hosszas elégedettségi írásokat készíteni. Volt rá valamilyen kezdeményezés, ha jól tudom, de ez akkor sem jellemző.

A "marketing" törvényei szerint (ezt a marketingesek, reklámszakemberek írják könyveikben) az emberek a rosszat mindenkinek elmesélek, és a jót megtartják, és a jó tényleg "megakad".
Ez sajnos igaz.

És azt sem szabad elfelejteni, hogy a jó, csak a neten jelenhet meg igazán. TV-be nem nagyon lehet bekerülni. Igen drága. Jó hír meg nagyrészt csak úgy kerülhet be.

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.09.23. 06:14:29

bé lotterfeld: kommented semmit nem tartalmazott. töröltem.

anafeb · http://www.remalom.blog.hu 2008.09.27. 10:13:25

szia gtoma, csakis azért írok, mert velem példálóztál. Azért azt ne felejtsük el, hogy a blogom saját tapasztalaton alapul. Igazad van abban, hogy a neten néztem utána sok dolognak, hol máshol, ez a kézenfekvő. És igen, elrémisztett, amit olvastam. De az alapja az egésznek a saját tapasztalat, és ez nagy különbség. Valószínű, hogy nem is érdekelt volna a szcientológia, ha nincs saját "élmény".

És aztán persze jöttek a személyes kapcsolatok, ahol megint csak elsőkézből szereztem információkat. Nem hallomásból, nem pletykaszinten. Sok helyről, sokféle embertől. Tapasztalat, érted?

A blogon leírt történetnek vége van, legalábbis nagyon remélem. A lány szcientológus, a fiam kigyógyult. Kapcsolat megszakítva, az egyház már nem tud próbálkozni. Új lakcím, új telefonszám.

Kiforgattad a rémálom történetét rendesen, nem is kívánok újra belemenni. Más a nézőpontod, elfogadom. De téged nem gondolkoztat el egy picit sem? Hogy talán mégis, néha, valakinek a másik oldalon igaza van?

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.09.28. 10:55:47

OH! Szerbusz anafeb!

Igen anafeb. Biztos, hogy van neked saját élményed. Ezt nem vitatom. Azonban érdekes kérdés: Pontosan hogyan, és mi, és milyen jogosan növelte a te "felháborodásodat".

Mi volt a valós sérelem? jogos volt a valós sérelem? Mi növelte a valós sérelmet, "őrült" sérelemmé?

A legtöbb esetben Internetes keresés --> majd mivel unatkozik az ember, beszáll "háborúst" játszani.

Más esetben van valamennyi tapasztalat. És jópár esetben az ember olyanon sértődik meg, amin nem lenne joga. És ez után jön az Internetes keresés...

Az pedig tiszta mindkettőnk számára: szerintem a Te háborúd úgy kezdődött, hogy olyan dolgokon húztátok fel magatokat, amin nem kellett volna.

anafeb · http://www.remalom.blog.hu 2008.09.28. 20:05:59

kedves gtoma, írtam, hogy nem akarok belemenni, ki mit gondol "rémálomról". Ezért ezt a kérdést most hagyjuk. Én elfogadom a te nézőpontodat, kérlek, hogy te se gondolkodj helyettem, ne döntsd el, hogy én mit gondolok, és hogy jogosan húzom-e fel magam.

A kérdésemről mit gondolsz? Az utolsó két mondatra gondolok.

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.09.30. 15:24:22

Ó ezt a kérdést már nem egyszer feltetted. Hidd el 10 év után pontosan tudom, ki mit ront el. A Ti esetetekben is "látom".

Persze ez "szerény véleményem szerint" látás...

Sajnos pont ezért nem tudom elkerülni a Ti esetetek végiggondolását, kiértékelését sem. Ugyanis ez a blog pont ezért született.

Nem az unalom űzött, hanem az a gondolat, hogy van x blog, ahol hazugságokkal, jobb esetben szerény véleménnyel megtűzdelt, de igazságnak látszó tárgyal ijesztgetik a látogatókat.

Ez a blog az én tapasztalataim alapján az én szerény véleményemet mondja el.

Ha valaki normális kérdez, elmondom a tapasztalataimat. És ennyi.

anafeb · http://www.remalom.blog.hu 2008.09.30. 21:11:21

Ámen. Tedd, amit jónak látsz.

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.09. 22:10:20

"Nem az unalom űzött, hanem az a gondolat, hogy van x blog, ahol hazugságokkal, jobb esetben szerény véleménnyel megtűzdelt, de igazságnak látszó tárgyal ijesztgetik a látogatókat."

És vannak y blogok, ahol nem moderáció, hanem cenzúra működik. És vannak x blogok, ahol a tényeket mutatják meg a látogatóknak.

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.10.10. 08:46:00

Anon:

Pont erről beszélek. Igazságnak látszó tárgy. Hát kapálózz vele, és ijesztgess másokat nyugodtan.

Az igazság semmiképp sem a neten található legendák, vagy személyes véleménnyel megtűzdelt, kisminkelt sztorik összeszövéséből áll.

A te x blogod pedig a neten található kisminkelt sztorikból építkezik.

Ez csak a te káosz üzéreidnek jó. Akik imádják a bajt, és képesek tenni is érte. Sminkelnek, szépítgetnek, csűrnek és csavarnak, hogy kapjanak valami kis káoszt és félelmet.

Persze Te is ilyen vagy.
Az a durva, hogy fel sem fogod. Annyira beleépült a személyiségedbe, a cselekedetedbe a félelem, terjesztés, hogy azt hiszed egy HŐS vagy aki megmenti a világot. :) Meggyőződésed, hogy igazad van. Pedig igen rossz irányban keresed az igazságot!

Szóval mivel oly messze jársz az igazságtól, és mivel az elme automatikusan igazolja, hogy miért döntött jól, így valójában a SZÁMODRA nyilván igazad van, csak annak semmi köze az igazsághoz.

A német belügyminiszternek (nem jut eszembe a neve) már vagy 10 éve nem sikerült betiltani a szcientológiát. Igazából szerintem nem létezik hely, ahol BETILTOTTÁK volna. (vannak helyek, ahol nem egyházként működik, de működik.)

Hajtson a cél, hogy majd a "névtelenek" (parások) majd bezáratják Internetes bizonyítékokat lobogtatva :DDDDDD

Nyilván az igazság nálatok van. Ezért nem sikerült még bezáratni sehol. Nehéz teher az igazság, így nehezebb harcolnod.

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2008.11.18. 16:20:29

Pszientológus:

Amennyiben értelmi hozzászólásod lesz, azt beengedem.

sry, de a kommentedre nem lehet mit mondani...

Érdekes dolgot találtam azonban az anonymus-okról...

Erről rövidesen írok egy cikket.

Reformer 2009.02.27. 12:16:09

már nagyon várjuk azt a cikket...

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2009.02.27. 12:46:17

Sry.

A témáról mint látod teljesen lekattantam.

Már csak arra emléxem, hogy az anonymosuk tevékenységéről találtam több infót.

Csinálnak minden király dolgot. Pl ha jól emléxem az egyikre: az epilepsziások érzékenyek a gyors fényviszonyok változására. Rohamot kapnak.

Ezek meg meghekkeltek egy weboldalt, hogy az epilepsziások rohamot kapjanak. (gyorsan változtatgatták a fekete-fehér színeket) Több epilepsziás rosszul lett.

Volt több ilyen trükkjük is. Alapvetően jóindulatú emberek.

Érdemes csatlakozni hozzájuk. :)

Reformer 2009.03.07. 22:16:43

Gtoma:

Az epilepsziások weboldalát nem a Project Chanology (az "Anonymous" csak egy összefoglaló név az internetes szubkultúra egyik szeletére - rengeteg mindenki beletartozik, a japán erotikus képeket posztolgató unatkozó amerikai tiniktől át a harcos Greenpeace aktivistákig; az egyházadat támadó csapat neve a Project Chanology) hekkelte meg, hanem pár unatkozó hacker.

Bőven van erről irodalom a neten, utána tudsz nézni, a Chanology-sok közleményben ítéltél el az epilepsziás weboldalt feltörő köcsögöket.

Mielőtt összemosnánk a németeket a nácikkal.

gado 2009.12.24. 00:36:28

Ugyanez az eset történt meg velem is, mint anafeb fiával, egszerűen hihetetlen, amit a szcientologusok művelnek, fiatal szeretetre vágyó, rossz családi körülmények között felnőtt naív embereket beháloznak, behülyitenek, beigérnek midnent, hogy majd megváltják a világot. Barátnőm kinntvan Koppenhágába, 2szora ment ki, 17 éves, abbahagyta a tanulmányait, kinnt dolgozik a hét midnen napján reggel 6-tól este 11-ig, nincs magánélete, nicsn semmije, és midnenzt Forintba átváltva kb. 100-120 ezer Ft-ért, és abba hitbe él , hogy ez tökre frankó. Megprobáltam lebeszélni róla, nemjött össze, ugyanezzel a szöveggel jött: "az internetre bármit lehet irni, mind hülyeség"... valószinűleg azért üldözik őket, és vannak kitiltva több országból:D Barátnőm azthiszi h ő tök magas poszton van, mivel csak egy fönök van felette, és tök nagy ember, végülis a kőmüves felett is csak egy ember van:D

Kedves gtoma, lehet hogy körbekéne nézned, és rájönnöd, hogy mekkora hazugság amiben te bennevagy. Remélem egyszer lesz majd gyereked, és megtapasztalod teis, hogy mi ez valójában... Az nem normális, hogy ahoz gyerekhez aki a szcientologiába születik, szülei x évig nem szolhatnak hozzá, semmi... csak tanárokal tarthat kapcsolatot,akik már keméynen tanitják gyermek korutól fogva, ez milyen gyermekkor? Honnan tanulja meg, miaz hogy valakit szeretni? És az orvos meg a pszchilogus az ellenség meg a rossz meg minek... nem anyira tökéletesek a szcientologusok sem , hogy midnent megoldanak, lásd: John Travolta-> fia :) A másik dolog, kérdezd meg a társaid, mien volt a gyerekkoruk, mennyi törödést kaptak, miylen trauma érte őket! Kötve hiszem hogy lesz olyan, aki csak úgy spontán szcientologus lett, mert miért is ne... érdekes: én áltam ilyen standnál, és hozzám se szóltak, valyon miért?:D És egy normális embernek az életcélja, az élet értleme, a család, a szeretet, összetartás, bizalom, És nem pedig a pénz és a manipulálás... Le a kalapal aki most épp ottvan az élen, nem lehetett egy hülye ember... Mellesleg: ajánlok figyelmedbe egy könyvet: Dr. Veér András: A szcientolgoia pókhálójában, nem véletlenül ez a címe... próbáld meg a kritikákat is elfogadni, és belegondolni, hogy az élet nem egy habos torta:) Bár nem hinném hogy menni fog... te is agymosott vagy már:) És már néha kételkedem ebbe, mert azis elképzelhető, hogy tudod jol hogy miez, és csak ezzel a sablon szöveggel védekezel, mint az összes többi:)
Kitartás!;)

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2009.12.26. 12:51:41

kedves gado!

Történetedet nem ismerem, ahogy kiveszem a szavaidból a barátnőd elhagyott, belépett a sea org-ba (ismételném magam: Ők olyanok mint a szerzetesek...) és Neked ez nem tetszik, de ő jól érzi magát.

Hát sajnálom. Ez rengeteg más vallásnál is megtörténhet. Biztos az is előfordul, hogy valaki úgy lesz keresztény pap, hogy a környezete nem ért vele egyet.

Ezt sajnálom. Néha az emberek nehezen viselik el a társuk (legyen az bármilyen családi, vagy baráti kapcsolat) döntéseit, főleg ha az előnytelen saját magukra nézve. Nagyon nehéznek tartom megtanulni azt, hogy bármilyen döntést elfogadjunk a szeretteinktől.

Tájékoztatlak, hogy ez a blog azért létezik mert körbenéztem. Veled ellentétben, én ISMEREM a szcientológiát és a szcientológusokat.

Több mint 15 éve ismerem őket, és hidd el, rám még nem kényszerítettek semmit. Engem is invitáltak a sea orgba, de nem mentem, és sosem erőszakoskodtak.

Az ember akkor megy a sea orgba, ha úgy dönt menni akar.

Ha a blogot végigolvasod (amit természetesen nem várok el tőled) volt olyan dolog, amire azt mondtam, hogy nem tartom helyesnek. Azaz hidd el, elfogadom a kritikát. Az igaz kritikát.

Álljon itt egy példa: Én azt gondolom, hogy "új" embereket nem helyes behívni a sea orgba. Pedig megteszik.

Van 2 nagy hazugság, amit "bevettél". Íme az igazság:
Aki terhes, annak ki kell lépnie a sea orgból. És nem is mehet vissza jó ideig. Nincs "beszélgetési" tilalom sem, hiszen az a személy már nincs is a sea orgban. Így hát például a szeretni dolgot is megtanulja. Megjegyezném azért, hogy a szcientológiában, mint más egyházban is, igen sok szeretetet kap az ember. Téged sajnos átvertek a gyerekekről szóló mesével...

Egyébként épp most várunk babát a kedvesemmel. :)

A másik hülyeség, hogy ki vannak tiltva több országból is. Szerencsére ez sem igaz. Az igazság: Nem minden országban működnek vallásként. Háttéradat: miden országban meg van határozva, hogy milyen feltételei vannak annak, hogy egy szervezet vallás legyen. Van ahol több száz éve működnie kell a szervezetnek, van ahol elég 50 tag, teljesen változó. Vannak olyan "erős" szabályozások, melyek csak a keresztény, vagy más igen régi vallásoknak "engedélyezi" hogy vallás legyen. Gondolom egyetértünk, hogy pl. a buddhizmus egy vallás. Sok helyütt mégsem tudnak Ők sem vallásként működni.
Az általad ajánlott könyvet már rég elolvastam. Volt benne sok hülyeség, és néhány helyen úgy tűnt, mintha megdönthetetlen bizonyítékokat sorolna fel. Volt Veérnek egy társzerzője is (az egyik könyvének). Érdekes hogy Ő - mármint a társzerző - kiadott egy másik könyvet, amiben beismerte, hogy minden ami bizonyítéknak tűnik mindössze az Internetről halászott adat, és valójában SEMMILYEN konkrét "bizonyíték" nincs. Semmilyen "eredeti" dokumentumot nem láttak, nem fogtak meg. Csak a neten halászták, vagy "kollegáktól" kapták.

Persze ez is a jelenlegi társadalmunk rákfenéje. Arra gondolok, hogy sajnos a jelenlegi társadalmunk alapja a média, és a legtöbb adat amit tanulunk, vagy megismerünk, mind-mind csak "hallomás" alapján érkezik hozzánk. Olvastuk, mondták nekünk, találtuk a neten. És persze egy "dr.", vagy egy "szakértő" írta. Ennyi bőven elég, hogy befogadjuk, mint bizonyítékot.

Ez a hiba nem is nagyon fog változni, felnőtt már az emberiség annyira, hogy kénytelen legyen így tanulni... Ebben csak egy hiba van. Fel lehet használni ezt a tanulási módot arra, hogy hamis információkat juttassunk el az emberekhez. Nehéz kiszűrni, beismerem.

Az élet nem habos torta. Én elfogadom hidd el. De te is? :)

A szcientológia célja nem a pénz. És legfőképp nem a manipulálás. Igaz, hogy addig, amíg Te csak a "reklám" anyagokat kapod meg, addig azt fogod gondolni. Mindenhol ezt látod. Vedd meg ezt, vedd meg azt. Ez reklám.
Igen. Ilyen van a szcientológiában is. Ahogy máshol is. Pl a bibliát is meg kell venned. De a szcientológia kis része a reklám csak. Mindössze egy marketing csoport foglalkozik vele csak.

Engem nem ismersz, ezért használod az "agymosott vagy" sablon szöveget. Nem gond, a környezetemnek ez eszébe sem jutna, és ők a fontosak.

gado 2009.12.28. 12:58:02

Végülis mind1 ez az egész:) elfogadom hogy van, beletörödtem hogy a barátnőm kiment, ennyi esze van.. Egyébként meg egy normális vallás lenne, mert persze vannak benne jó dolgok is, csak az emberek akik ott az élen álnak, egy picit elrontják az egészet. Egy Fiatal korú ember, meg nemfogja tudni eldönteni, hogy mi a jó neki, pl. Volt barátnőm: 16 évig az apja alkoholista volt, megakarta ölni, az anyja ezeket meg szép szemekkel nézte, és jött a szcientologia- aki kihuzta őket a szarból, mert hát elvileg az anyja nem lettvolna képes ezt megoldalni, szerintem mindent csak akarni kell, a másik, nem a szcientologiának nőtt ki a lába és modnta meg az apjának, hogy szervusz?:D és igazándiból ennyi, mindig a háttérbe szorult a barátnőm, senkise szerette, és a szcientologia mögé bujt, és egy ilyen ember nemtudja eldönteni, hogy mi a jó neki, mert menekül és minnél gyorsabban szeretné megoldani a problémáit, és számomra ez az undoritó, hogy fiatal, érzelmileg sérült embereket behülyitenek oda... nem értem, hogy hozzám mért nemtudnak odajönni... azért ez elég furcsa..., kiszagolják az olyan embereket mint a barátnőm... nem akarok belemászni az életetbe, nem is nagyon érdekel, de ezt a kérdést tedd fel magadnak, hogy miért lettem én szcientologus? mi/k eredményezték azt, hogy én is a tagja lettem... gondolkozz el rajta:S és ez gáz... gondolom te pl ugy lettél szcientologus hogy tök jó kröülmények között nőtél fel, jó volt a családod, és akkor léptél be miután elmultál 18, és hallótál jót, rosszat, de nekd ez csak iyg sziplán teccet... ezek a vallások, vagy inkáb szekták ugyanolyan gyengeségek, "buvóhelyek" az emberek számára, mint az alkohol,és a drog... Amugy meg, végülis igazadvan, midnen hol mükődi k a szcientolgoia, máskérdés, hogy nem ugy mint vallás, és máskérdés, hogy legálisan e vagy sem:D és amugy meg nem az internetről böngésztem:) nekemis vannak tapasztalataim.. láttam az érzelmi zsarolásokat, manipulálásokat... akkor elég sok ismerösöm dolgozott szcientologus cégeknél, és még vannak olyan ismerőseim, akik ebbe bennevoltak, csak rájöttek menet közbe 1-2 dologra... ezekről inkább ne is beszéljünk... szoval az még egy plusz, hogy az interneten is elég sok a negativum a szcinetologiárol, de akár ha gondolod csinálhatnál egy felmérést, olyan emberekről, akik nagykurouak, és még nincsenek benne a szcientologiába, hogy mi a véleményük erről a "vallásról" - amugy jól hangzanak a dolgok, hogy teljes megtisztulás, meg ez meg az, meg átépitik az embert... csak picit érdekes módszerekkel... és nem a vallásokkal lenne a gond, hanem az emberekkel, akik a vallásokat elcseszik, és amugy meg az csak egy hit, hogy boldog, meg igy érzi jól magát, ugy manipulálják az embereket, ahogy akarják, és a legszemetebb dolog, hogy ezt akkora profizmussal csinálják, hogy észre se veszik az érintettek... és nemvéletlen, az sem , hogy Hubbard családtagjai, nem nagyon foglalkoztak a szcientologiával, meg letartóztatások, stb.. és azis érdekes, hogy erröl nem is beszélnek:D Amúgy gratulálok, a babavárásotokhoz, remélem veletek majd nemfog ien történni, hameg igen akkor, vedd észre majd;)

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2009.12.28. 13:39:50

Örülök, hogy ilyen szociális vagy. Ezek szerint elfogadtad a döntését.

Érdekes gondolat az, hogy csak a "lelki sérültek" kerülnek be a vallásokba. (és ne szűkítsük le ezt a szcientológiára). Azt gondolom részben igazad van, bár ez nem a vallásokat minősíti.

Én azt gondolom, hogy ha az embernek "jó dolga van" akkor nem keres válaszokat olyan dolgokra, mint az élet értelme. Így természetesen nem is nagyon kerülnek vallások közelébe.

Azok akiknek vannak gondjaik, vagy legalábbis úgy élnek meg bizonyos dolgokat, hogy az gond, és szeretnének változtatni, de nem tudnak, na Ők azok akik "keresni" kezdenek, és valamilyen valláshoz csatlakoz(hat)nak.

Persze nem szeretnék általánosítani sem, és még véletlen sem szeretnék ítélkezni egyik csoport felett sem.

Az élet oly annyira "bonyolult", hogy lehetetlen eldönteni mi a helyes. Helyes csak élni, és élvezni az életet? Vagy helyes olyan dolgokról beszélni, melyek nehezen bizonyíthatóak? Helyes ezekben bízni, hinni bennük, élni értük?

Ezt talán csak a végállomáson tudja meg az ember ;)

gado 2009.12.28. 14:38:01

Hát igen, barátnőm is ugyanezekt modnta...:) csak ne megy vallásba kell ezeket keresni, ezt neki is mondtam, ő a szci-tól evolt julva, mert ráébresztették arra, hoyg az apja miért volt alkoholista:) hát én nem voltam 1 szektába soha, nem vagyok vallásos, egy gimnáziumba járok, mégis tudtam erre aválaszt, és őis ugyanezt kapta, amit én modntam neki, mint átlag ember, é ez a probléma, nem kapta meg azt a bizonyos nevelést, azt a szeretet, azt a segitséget, amit eg zülönek nyujtani kell... nem egy normális családba született, és neki a szci a család, ez nem normális és nemcsakén modntam neki, a családtagjaim, a barátaim, az ő bartájai, körbe kell nézni... és ő ezt választota végülis... modntam neki hogy hát egykét kérdésére énis tudok válaszolni, és egy uj család fontosabb.. mint egy vallásba élni, család nélkül... ez azért mi, ha nem behyülités? gyerek kereskedel talán még mellé:d szarért,hugyért dolgozik napi 13-14 órákat, és ezek a kérdések nem igazán fontosak, kár ezen töprengeni és jobbis, ha nemteszi az ember... el lehet rajta filozofálni, az jó is,de ugyse fogja megapni a választ, vagy csak azt hiszi.. és nem azért jöttünk világra, hogy kérdésekre keresünk választ.. szerintem.. fölösleges ezzel foglalkozni..

gtoma · szcientologia-hirek.blog.hu 2009.12.28. 17:03:06

No látod, ha neked megvannak a válaszaid, vagy csak nem érdekelnek a kérdések, akkor bizony jó neked.

Ezzel pont annyira nincs gond, mint azzal, ha az ember válaszokat keres.